Tuesday 13 November 2012

Rasa Macam *asdfghjkl*

Jana, Siti. :)
Dieyna. :)
Fatin, Jana, Mazween. :)
Atiqah. :)
Fatin, Mazween. :)
Jana, Akmal. :)
Balqis, Akmal, Aku. :)

Akmal, Jana. :)
Paling suka gambar ni.
Aku, Siti, Syamiera, Sabrina. :)
Assalammualaikum. Holaa all. Hmm, okay sebenarnya aku tengah sedih ni. Aku rasa macam tunggul. 
Aku ni macam tak berguna jea, macam adik yang tak berguna utk Farhan Zaimi. Yeah, dia ada masalah but aku lansung takboleh tolong dia, hmmm *asdfghjkl*
Aku selalu rasa macam ni. Kalau dgn dieyna pun aku ada rasa macam ni juga. Rasa macam tak berguna jadi kawan kalau takboleh membantu rakan aku sendiri. Rakan karib. Emmm. 
Dieyna banyak masalah, tapi aku ni macam tunggul juga sbb takboleh buat apa apa utk dia. *sedut hingus* Macam ni ke kawan? *cakap dengan diri sendiri*
*CedihCedih* Aku taktahu nak kata macam mana cuma rasa macam tak berguna lah. Korang tahu kan rasa tak berguna macam mana? Macam ni~ *hentak kepala kat dinding*
Aku nak jadi kawan yang terbaik utk Dieyna, Husna, Syamie, Balqis, Sabrina, and yang lain-ii.
Aku nak jadi adik yang terbaik utk Farhan Zaimi. :'( Nak selalu beri dorongan kat dia, tapi even aku dah buat semua tu, mesti dia tak rasa sbb aku ni kan tak berguna. *nak mati jeh rasanya*
Aku harap dia tak baca entry ni, nanti dia marah. :'(
Yeke dia marah? Entah, aku pun taktahu. Nak beri dorongan kat dia, AKU NAK! Tapi acane, aku nak jadi orang yang boleh menaikkan semangat dia, bila dia tengah down. Aku nak buat dia tersenyum bila dia tengah sedih. Aku nak jadi macam seorang adik, yang boleh menjadi sinar kebahagiaan bila dia kejalan sinar kesedihan. Aku nak. :'( Tapi bolehkan semua tu terjadi?
AKU MEMANG TAK BERGUNA OKAY! :)
Alaaaaaa kenapa aku ni tak berguna sangat. Kenapa kenapa kenapa! :'((( Bad things came around me, and I just can see the bad things ergh like SHIT! Sampai bila aku nak jadi macam ni. :'(
Mesti ramai yang takpaham pasal cerita aku kan, so yang tak paham tu buat-ii paham. Okay.
Tadi Farhan call and cerita pasal masalah dia. Suara dia macam nak nangis, so please. Jangan sakitkan hati abang saya. Saya sayang dia. :'( Jangan buat dia nangis dah sebab air mata dia sangat berharga utk dibazirkan. :'( 
Tak sanggup saya tengok dia macam tu. :'( *walaupun tak tengok* Tapi saya boleh tahu hati dia macam mana. Andai awak perempuan yang boleh buat dia bahagia, jadi awak tolong laksanakan tugas awak. Awak tolong bahagiakan dia, itukan tugas awak wahai perempuan. :')
Terimakasih, itu saja. Dan act aku nak cakap aku rindu sekolah. Aku rindu semuanya, kenangan banyak tahun ni, dan aku cuma mampu senyum melihat gambar-ii kenangan. :')
Disini, ada gambar sedikit utk tahun 2012 ni. Tahun yang paling bermakna bagi aku, dan aku takan lupa tahun ni, sebab tahun ni banyak kenangan. Kenangan Terindah. :')
Balqis, Dieyn nd' Atiqah.
Wah miss this time, time tu dieyna tgh otp dengan Deqya si comel. :')
Time ni dalam galeri. Okay aku takboleh lupa time ni, sbb time ni best sgt. Rindu. :'(
Dieyna comel sgt. Kenapa kau comel sgt? >< Hihi.
Location- Bilik Jahit. :)
Hik tengok Jana rajin kan dia, dia buat lewat so lambat siap. Aku tangkaplah gambar dia, act kerja aku dah siap tu aku main tangkap-ii gambar tu haha. :b
Haaaaaaaa k. Time ni paling aku rindu. :'( *kesat air mata* Nampak kan background dinding ada conteng-ii? Okay ni dalam stor tandas. Act time tu aku pergi dgn Nad jeh. Pastu Dieyna dgn balqis datang kot, tak silap lah. Aku sebenarnya pergi tandas dgn nad sebab aku nak snap-ii gambar sbb time tu aku pegang Camera Fatin so mmg aku excited ah kan. Balqis dgn dieyna datang, Balqis jahat pergi kunci, aku, Nad, nd' Dieyna dalam stor ni. Haha, sambil try-ii buka tu aku tangkap-ii ah gambar. Tu takde gambar balqis dalam ni, how very sad. :'( Teringat masa ni nak nangis pula. Balqis kunci lama oh, sampai kelas. Cikgu Humazie syak kitaorang ponteng. Cikgu pun pergi kelas sebelah, pinjam rotan Ustazah Mazlinawati. Memang sorang-ii kena. Sakit chuii. Dieyna lah paling sakit sbb dia first. Haha walaupun sakit, tapi aku anggap ni kenangan terindah. Kenangan terindah yang pernah hadir dalam hidup aku. :')
Aku sayang korang weh.
Sayang sangat tahu. Aku rindu budak-ii form2 aku.
So sekarang aku nak azam tinggi-ii supaya dapat memahami perasaan orang. 
Assalammualaikum.
Audios Amigos! :DD
















No comments:

Post a Comment