Tuesday 13 March 2012

Senyum Tipu ツ

Hai. Assalammualaikum. Ape celop! Rajin pulaaa dah aku nihh. Haha, biasaaa aa. Aku nak gosip gosip nihh. Nak dengar tak? Haha. Eh, gosip nih dosaa aa. Baik JANGAN. Cerita pasal aku, cukup ahh kan? Jaga tepi kain sendiri. Eh, aku pakai seluar aaa. Hhaha, k cukup merepek -.-
Acanoo korang sihat tak? Haha, kalau tak sihat, buat buat sihat aa kan? Hhaha, merepek lagi. Kay anoying -.- *broken, bombomm.
Hhaha. bila nak start cerita nih? Kay sekarang. *alunan lagu kiss the rain
Aku sebenarnya, tsk tsk *sedut hingus* sedihhh. Aku cemburu ohhh. Sebab apa? Sebab DIA lahh. 
Then, sebab siapa lagi. Memey sebab dia aa. Eh, dari dulu aku kata, aku nak dia bahagia lah, itulah, inilah. Tapi, aku takboleh lah. Still, macam dulu. Aku boleh tipu korang, tapi aku takboleh tipu diri sendiri. Yee, kau tak salah. Aku yang salah. Bila dapat tau yang kau dah ada GF, blrrr i think i'm the stupidess girl in the world *kay broken lagihhh* Hm. Mana tak nya weh. Kenal tu tak lah lama sangat ann? Alah dalam, eh aku pon dah lupa *kay, aku betul betul lupa
Haha. Aku bukan nak mintak simpati keh apa *sedut hingus* Cuma, aku takde tempat nak mengadu *aku tau takde sape baca -.- 
Mana kengkawan aku time aku sedih? Mana :'( 
Senyuman tipu tuh, hari hari weh boleh aku tunjuk. Tapi, hati aku menangis *sape gelak dia gila :D
Haihh. Tadi dia call. Handphone aku, dah lah dekat mak aku. Mak aku pom tengok lah siapa call. Rupa rupanya dia? OHMAIGODDD :O . Punya lah terkejut beruk aku. Nak pengsan jee bila mak aku soal macam macam. Tapi, nasib baik lah, mak aku okey jeee. Sebab aku kata DIA kawan aku jee. Memang kita kawan kan awokk? :'(
Hmm, nama superb** toe, nama yang aku bagi kat kau kawan. Tapi, ada orang lain panggil kau superb** juga. MANA ACI! :( *aci kat kedai lah woi!
Kay, siap, iloveyou superb** lagihhh :'< awak itew sedih sebab ada orang lain panggil awak superb**. Panggil lah nama lain ke woi perempuan cantik :') Sayang keh, Biy keh, hah hah? Apa? Kenapa senyam *kay aku cakap sensorang :(
Tapi, jangan lah panggil dia nama superb** toe. :'( 
Nama toe itew bagi lah awok. Itew tanak sape curi nama toe. *sedut hingus
Biarlaa nama toe jadi kenangan. Kenapa awok curi nama toe? Awok takde nama lain ke perempuan cantik? :'( 
Itew tauu, dia sayang awok lebih. Itew tauu semua. Itew, berharap lebih *jarang guna itew-2 nehh :(
Dah dah *lap air mata sendiri :'/
Itew nak awok dengan superb** awok bahagia. Jaga dia leklokkk weh  perempuan cantik! Jangan sia sia kan dia. Satu lagih, tukar nama laen ahh. Superb** superb**. Jangan guna nama toe. Itew nak simpan nama toe dalam hati itew. Itew tanak sape tau yang itew bagi nama tuu dekat boyfriend awok perempuan cantik :')
Jaga dia leklokkk eh? Superb** and perempuan cantik :') Itew nak awok berdua bahagia. :'D
Even, itew terluka, tapi tak pee lah. Apa salah nya sekali sekala *dah selalu -.-
Hihi, *gelak tipu :(
Ni entry yang paling terpanjang yang pernah aku buat. Yeah! Pecah rekoddd :P
Kay, takecare hah korang berdua. Korang memang sweet couple. Now, aku kena lupakan kau :')
Byebye, assalammualaikum. 
                                    Salam sayangs,
                          Khalilah Taikooo <3
*gua taiko, takboleh nangis, gua kuat :'D

No comments:

Post a Comment