Friday 9 November 2012

9-11-2012. :')

Haloo, assalammualaikum. ^^ Okay, harini 9-11-2012. Maaf aku updated maybe lambat juga, kan. Hee. Okay harini hari last sekolah. And aku rasa sedih sangat taktahu kenapa lah kan. :'( Yelah, macam tahun lepas juga. Akhir tahun je mesti sedih. Dah lah crush aku ada kat sekolah tu. Tahu kan? Ramai #IH #KM #WH #WS memey ramai gila lah. But yang paling aku admire #IH lah. ;'D Macam mana nak usha #IH kalau dah habis sekolah ni hm. :'( Sedih weh sedih, taktahu nak kata apa. Kalau kawan-ii aku, yang duduk dekat dengan rumah dia tu takpe. Boleh tengok dia kan. Aku ni, nak bertembung dgn dia pun susah. Kalau bertembung tu mmg kira macam nasib baik lah. :b Okay lah, aku ada gambar sikit. Jana tak masuk lagi gambar. Yang aku post ni maybe dari album Sasab jehh.
Okay, tu fatin haaaaa. Memang kalau akhir tahun jea dia ada. Memang tak sah lah kalau dia takde. Haha, k dah dah buat-ii paham sudah. :)
Ni pulak Syazana. Kat twitter http://www.twitter.com/MajidDaughters. :) Follow jeh dia, dia mesti follow balik. :D Haha, sepanjang hari dia jadi photographer jeh, tapi camera tu bukan dia punya. Azila punya. :b
Haa ni pulak siti. Banyak gambar dia jeh dalam camera Sasab tadi haha. Tapi sasab tak masuk semua kot. Sikit sgt gambar tahun ni. :'( Siti tadi asyik hilang jeh, aku taktahu dia pergi mana. Haha. 
Haa ni gambar bertiga sebenarnya tak elok kan orang kata. Tapi dah sikit sangat gambar ni jeh yang ada.
Ni dalam kelas 2cekal. Tapi campur semua budak kelas lain. bestari, dedikasi, gigih. Hihi. :)
"Sekolah dah habis, aku nak nangis ah ceni" *cedih* :'(
Time ni aku main uno. Memang main geng dgn syamie asyik kalah jeh. Tapi aku main sampai nak menang dah. Tapi apa kan daya nasib tak menyebelahi.. Haha. Belankan yang lelaki tu abang taiko aku dgn syamie. Boo. (Y)
Tu safura, Siti Hasmilia. Dengan Siti Sarah. Hah, cun. Samasama SITI. :b
#TOP MODEL#
Mazween, Iqaa. Grr rindu tersangatlah. :'(
Okay, tu jeh gambar yang ada. Tunggu Jana lambat sgt. Nanti kalau dia dah masuk, aku masuk dlm blog k insyaAllah. :) So, tadi kat sekolah yang datang cuma aku, sasab, siti, jana, syamie pastu dua-ii budak pandai ni, Fatin and Mazween. Oh tak lupa jugak, Atiqah Rashid and Akmal Aww. :3 Haha, walaupun geng Dieyna tak ada, balqis, and husna, tapi aku tetap nak happy jugak. Yelah dah akhir tahun, please jangan buat muka sedih kan. :'/ *duckface* Yelah, patutnya akhir tahun macam ni ramai yang datang, ni lahai ciputnya, boleh kira kau tahu. Haha. Kay, harini juga hari last usha #IH. Hari last ni bnyak kali juga lah aku nampak dia. Entah taktahu bila pula aku boleh tengok dia weh. Tahun depan tak semestinya dia ada ke tidak kan. Adoi sabar jehlaaaa.
Sebab aku tanya #WH haritu, tanya dia ada pindah ke, #WH kata ada pindah tuuuuuuuuuuuutt. (DIRAHSIAKAN) Haa tu aku risau. But bila aku tanya #S, dia kata lain pula. K, tanak lah story sini. Nanti kecoh mati lah aku, haha.
Tadi aku balik dgn syamie, dua dua muka sedih. Sedihlah, letih tahu tak jalan kaki. Haha..
Kay lahh, bye bye 2012. Tahun depan PMR. Mesti rarely onl punya. :')
K, assalammualaikum..
       Sincerely,
       Khalilah Taiko. 

No comments:

Post a Comment