Tuesday 24 July 2012

Hihi :)


Assalammualaikumm korang. Acanoo sihat? Hmm, susah k nak cakap. Aku dengan dia takde apa apa, tapi aku nak jelouse lebih :'/ Eh, sorry lah. Tak berniat pun k nak buat kau malu. Pasal aku, kau mesti malu kan? Yelah, dah kecoh aku suka kau. Aku bukan sengaja. Benda tu jadi tanpa aku duga. Memang sekaran takde masalah ape ape berlaku, tapi entah kenapa aku fikir dari mula semua salah aku :'/ Memang Khilafku, MenyayangiMuuu~ Hheeheh #Nyanyipulak -.-
Kan? Aku rasa selama ni salah aku weii semua. Salah aku sebab sayang sangat dekat kau :'/ Salah aku juga, suruh kawan aku tulis nama kau dalam kertas tu. Tak sengaja k. Bila aku suka seseorang je, mesti ada tembok penghalang. Kenapa eh? Tiba2, muncul pula cerita kau ada awek lah bagai. K, tak normal lah bagi seseorang lelaki kalau single. Umur kau pun dah makin meningkat kan sayang? Kau mesti lah ada awek untuk dijadikan peneman hidup UNTUK selama lamanya. Kan? Hais, susah k nak terang kan macam mana perasaan aku bila keluar cerita pasal tu. Aku cuma mampu sabar. :']
16 haritu wey, sumpah aku rindu tarikh tu. Kau dengan aku bergambar. Even kau cuma tuttttt jeee, tapi tak tau kenapa, aku boleh suka sangat dekat kau :'( Yelah, mula mula tu aku main main jea. Lama lama, aku mula lah suka kat kau. Nampak kau aku jadi gelabah. Bila taknampak kau, aku rasa tak semangat. Macam tulah. Start haritu, 16 Mei aku jadi suka kat kau. Mula rasa, sayang aku kat kau lain. Lain sangat~ Tak macam aku suka orang lain. Yelah, first time k aku bergambar dengan lelaki yang aku suka. Macam mana tak happy kan. Hikhik~
Aku pelik k. Ada juga orang sakit hati dengan aku. Sakit hati sebab aku suka kau. Kata kau nak pindah lah, itulah, inilah. Tak fikir perasaan aku macam mana. Tak fikir? Memang lah tak fikir. Perasaan aku, bukan perasaan kau kan :') Aku malas cer semua ni kat kawan kawan aku. Aku tau dorang anggap aku suka IH main main jeaaa. Yelah dia tu kan tutttttttt -,- Tak apalah. Kalau aku jadi korang aku anggap benda ni main main :'>
Apa apa pun, IH orang yang paling aku sayang sekarang. K tipu lah, aku sayang Allah s.w.t, Mak, Ayah, Adik beradik, Kawankawan <3 Hikhik, tapi aku tak lupa kau k sayang :') Sekarang aku pergi mana jee mesti aku cari kau. Ingat kat kau. Rindu kat kau. Tak pernah lupa, se-busy mana pun aku :')
Ahaa, k sampai sini jeee. K baii assalammualaikum :') <3

No comments:

Post a Comment