Wednesday 28 November 2012

Rindu Tak Terkata. :')



















Assalammualaikum. Bismillahhirahmanirahhim. Okay well dah nak masuk bulan 12. 
And aku tak sabar nak buka sekolah. Cause aku rindu budak budak aku ah. :'(
Rindu tak terkata, cannot describe. Kalau tak rindu aku tak post tau entry ni.
Kay, gambar gambar kat atas act dah banyak kali kan aku post kat blog ni. -.-
Aku memang nak pst gambar lain tapi sini line tak berapa nak elok but aku cuba kay post lagi gambar.
Sebab aku tahu korang ni pemalas, gerenti malas baca. 
Kay aku paham :'( HAHA.









Okaylah. Tak banyak. *tak banyak kau kata?* HAHA
K, gambar yang atas ni pulak time aku hang dengan dorang yang tersayang. :')
Husna, Syazana, Sabrina.
Aku rindu do time ni, hm aku harap aku boleh undurkan masa.
Tapi semua tu tak boleh.
I WANT MY LIFE BACK!
Pergh jangan mimpi. :')
Waktu hang ni, act gambar aku tak banyak sangat, aku jadi juru gambar dorang bertiga ni haa.
Takpe dorang comel, masuk dalam gambar.
Aku tak comel en, jadi jurugambar cukup xD
Ni pula time hari raya haji. :')
Sebelum exam. 
Seronok, kira nak enjoy dulu laa.
Memang kalau raya ke, cuti ke. Aku dengan sasab selalu gerak brinchang lepak dengan Syazana nd Husna.
I miss them.
Bukan nak kata, dorang je aku rindu. Semua kawan kawan aku rindu.
Aku rindu meja, rindu kerusi. Yelah meja aku kan banyak nama IH. Ops, terbocor rahsia. HAHA.
K, rindu kelas. Rindu dekat tingkap yang aku selalu usha IH.
Rindu masa agama, aku selalu menyanyi. Ustazah pun asyik gelak je. Hewhew. :'(
Rindu masa belajar BM. Cikgu humaizie selalu bagi kitaorang nota.
Lepastu dah salin boleh rehat.
Aku pernah menyanyi dalam kelas cikgu humaizie. Pastu cikgu kata "Awak menyanyi lagi, saya letak awak kat luar. Nyanyi puas puas" Even, ayat dia macam GARANG. But that situation sangat kelakar. :')
Rindu semuanya, taktahu nak kata macam mana.
Mula mula aku masuk form2. Pergh aku memang benci gila kelas 2dedikasi. Memang benci gila.
Tapi dalam bulan 2 tu, aku dah jadi kamching dengan kelas 2Dedikasi. :')
Semuanya kenangan. Aku sayang kelas aku, tahu tak? Macam mana nak undur kan masa semula. *Sedut hingus*
Kadang kadang bila ingat semua kenangan form2. Pergh HAHA. Aku mesti gelak sensorang. Memang. Aku tahu. Gila en. Haha.
Lepak kat luar, memang tak best macam lepak kat sekolah.
Serious, aku dah belajar benda baru and aku baru perasan.
Nangis tu tak ahh, tapi pilu je. Sedih. Rindu. Bengang. Sayang. Semua rasa.
Tapi, yang paling aku rasa sebenarnya RINDU ah.
Hew aku taktahu nak taip apa dah ni. Tak boleh berhenti. TOLONG!!! Jari aku takboleh berhenti menaip. xO 
Mari kelain topik, aku dah banyak merepek. HAHA.
Aku nak hang ah nanti, but korang jauh ah Jana, Hucena :'( Acano.
Jalan nak pergi brinchang jem gila kay, jem gila.
Aku memang bengang gila dengan orang yang dtaang cameron ni. Datang tak diundang, pulang tak dijemput.
*err*
Hm kay laaa. Aku dah banyak merepek ni. Get to go. Bye.
Assalammualaikum. Audios Amigos! :*




No comments:

Post a Comment