Monday 31 December 2012

New Year, New Life.

Assalammualaikum gais. Heee, dah laam tak sentuh blog kan? Oh busy kemain aku ni. Hm korang acane sihat? Harini datang sebab nak updated pasal NEW YEAR! Hehe. Okay kelmarin, 30-12-2012. Birthday aku. Tak sambut pun. Duduk rumah, makan, online jap pastu tidur. Then, balqis kata nak sambut birthday aku 31-12-2012. Aku ingat tak jadi, oh hee jadi rupanya. Pastu gerak dalam pukul 4. 54 p. m ke rumah Tyqah. @iTyqahPendek. Gerak kat sana dengan Balqis, naik weng weng. Then sampai, call Jana suruh keluar dari rumah. Tyqah pun jemput aku masuk rumah. Masuk je bilik dia, terus ada dua orang budak ni. Haha. @NurSyazanaMajid and @HusnaNasir98. Apa lagi terkejut ah aku. Aku tak sangka dorang pun ada jugak. :'D Happy gegila weh.
Then, tunggu Tyqah mandi jap. Balqis @NurulEzatii pergi ambil Syamie @MeyraHalid kat rumah. Semua dah sampai, tapi Tyqah belum habis mandi lagi haha. Sementara tunggu Tyqah mandi tu, aku text dengan Qayyum. Abang angkat aku. Haha. Gila ah, dah lah time tu tengah gaduh dengan dia. Aku dah banyak kali dah gaduh dengan dia act. Aku sampai nangis ah masa tu en. Aku bg syamie jaa baca text tu, sebab dia beria nak baca. "Apa ni? Birthday Girl mana boleh sedih sedih" Haha. So aku pun kuatkan diri aku. Yelah nak happy happy kan lepas tu. Acewah.
So Balqis hantar aku dulu kat gerai @iTyqahPendek. Lepas tu ambil Tyqah. Then ambil Husna. Haha last sekali bapak lawak. Ada ke 3 orang sekali naik motor. Balqis bawa @NurSyazanaMajid dengan @MeyraHalid terus turun Gerai. Memang gempak naik motor 3 orang. Aku mampu gelak je. Btw time tu aku dah okay dengan Qayyum. Bertambah happy ler. Happy sangat. *tangan dibahu mata ke atas*
Haaa, then sampai kat taman. Nasib memang baik pun time tu. Tadi tkde orang lansung kat taman. Sebab banyak lecak, baru je lepas hujan. Gempak ah kan. Heee, aku orang pertama kena tepung. Teruk gilaa. 
Syazana dengan Syamie bapak payahnya nak kena tepung. Sampai kena kejar satu taman. :'D
Heee, last last.. Tyqah dengan Balqis tangkap Jana. Aku pun baling banyak banyak kat dia. Seronok gila ah.
Then ada Jana pergi perli Goreng pisang dengan Chempedak dekat gerai Mak Tyqah. Okay tu kira kek ah, utk birthday aku. :'D

Even takde hadiah, tapi aku hargai sangat semua ni. :) <3 Lepastu, Balqis kena balik cepat cepat so dia pergi balik dengan motor dia tu haha. Jana, Tyqah, Husna, Syamie ikut balik rumah. Syamie memang rumah dia dekat dengan rumah aku. Haha :p Then, dorang bersihkan diri dorang kat rumah aku. Sampai minta tuala haha, aku mana tahu kan. Dalam bilik air tu, sampai 3 orang masuk. Sementara tu aku sempat mandi. Lepas tu dorang pun balik. :'D
Ni baju aku yang kena tepung. :D Teruk juga kan? Haha. Okay lah baju ni aku tak basuh kot, nak buat kenangan. :p Okay lah.
Untuk, @iTyqahPendek, @NurulEzatii, @MeyraHalid, @HusnaNasir98 @NurSyazanaMajid. Thanks tau ada untuk aku tadi, hilang sikit luka kat hati ni. Hihi sayang korang. :***** 
Assalammualaikum. 

No comments:

Post a Comment