Friday 7 June 2013

Bina Hidup Baru?

Assalammualaikum pembaca blog http://khalilahtaikopunyacerita.blogspot.com/ Milik Khalilah Taiko ni. Baiklah, ini entry yang tiba tiba tergerak hati nak updated. Cantik tak gambar tu? Yaa baju merah tu saya tapi jauh kan? :D Gambar ni ditangkap oleh Sasab kawan saya. Eh btw kenapa saya cakap bersaya saya ni eh? Haha okay stop.
Sedar tak sedar, dah 3 tahun aku guna blog ni. Sejak dari form 1 kan. Entry blog ni dari mulanya penuh dengan artis, dan mula dengan patah hati, pasal kawan kawan, dan macam2 lagi. Blog ni aku dah anggap macam diari aku sendiri tapi bila tak ada ladtop memang kisah aku, aku tulis dalam diari aku sendirilah. Okay, act aku rindu tahun lepas. 2012 is my fav year. Aku punya kawan semua sporting and best, Dieyna, Husna, Jana, Sabrina and banyak lagi? Dedi and Gigih tahun lepas best sangat em, I can't forget the moment bila kitaorang buat kerja gila sama sama. :')
Sometimes we have to learn to accept the reality.
Yes. Kadang- kadang kita kena belajar terima kenyataan. Maybe tahun lepas cuma akan jadi kenangan. Kenangan terindah dalam hidup aku. Form1 aku banyak diam jugak walaupun selalu hang out, photo shoot w/ Meyra, Mazween, Fatin, Aimi and Atiqah.. Masa tu kitaorang ada pergi tempat sistem kaji cuaca, kat situ sejuk sgt lepas habis temu ramah sempat bergambar. Kenangan kenangan :') But aku tak kisah sangat lah, bukan aku nak cakap moment tu tak awesome, awesome ok! 
Naik form2 pula, aku turun kelas. Pada mulanya, ye aku memang rasa bodoh sangat sebab turun kelas. Sampai setiap malam aku fikir macam mana nak naik kelas balik. Sebab yelah mula mula duduk kelas tu semua buat derk jeh kat aku. Bila dah bulan 2, sikap dorang kat aku buat aku suka kat kelas tu. 2 Dedikasi yeah :') Dorang semua layan aku dengan baik sangat and aku rasa dihargai sebab Dieyna selalu jadi tempat aku share masalah btw, masalah aku pun sebab IH jeh dulu. Oh IH hm dia kisah lama aku and dia tu macam first love aku juga.. Sebab selama ni aku asyik minat dia jehh.
My firstlove broke my heart for the firstime.
Walaupun hati aku dilukai waktu tu, aku tak fikir apa sebab kat samping aku ada member member yang selalu sokong aku. Sebab tu aku sayang member member lagi lagi kat kelas 2 Dedikasi and 2 Gigih. There is nothing special about me, but when I'm with my friends I feel special and appreciated. Dulu masa IH buat derk kat aku kan, aku nak jeh nyanyi cemni ~ Now my heart is breaking, but i just keepin' say Baby baby baby ohhh ~ Haha but tu cuma dalam mimpi okay?
Life is temporary so do not waste your life with tears.
Aku cuma berpegang kepada kata kata ni. So now 2013 i hope this year may have a lot of fun ceh :p Yela dah bulan 6 but aku masih tk rasa apa seronoknya tahun 2013 ni. Hangout pun tak sangat, asyik belajar je? Okay fine yaa aku sedar aku #TeamPMR kan? Haha, okay
To whom will occupy an important exam this year for example UPSR, PMR, SPM, STPM like me, please do the best and wish me well. :)
Assalammualaikum. :)

No comments:

Post a Comment