Tuesday 25 June 2013

Bahagia awak, bahagia saya.

Assalammualaikum. Mula kan dengan Bismillahhirahmanirahim. Apa khabar semua? Sihat? Harap sihat sahaja. How about haze at your country guys? Cameron Highlands sekarang didatangi oleh jerebu. And dada aku senak masa kat sekolah tadi, susah nak bernafas mungkin disebabkan oleh jerebu tu. Baiklah, sebenarnya aku datang sini sebab nak Re-  Updated entry semalam sebab annoying sangat. Omg. -.- Haha. Okay aku nak updated pasal HK. Sebelum ni ad entry pasal ex, ada nama HK kat situ. Kalau rajin baca lah okay. But sekarang please tumpukan dekat sini haha macam ada orang baca? #ForeverAlone :p
Baiklah aku nak start cerita. Semalam harinya, aku break dengan HK. Sad mah, but tak apa ada sebab kenapa aku minta break and bukan saja saja. Mula mula, aku bergaduh dengan dia. Macam biasa dia pujuk aku, ermh tapi aku tak layan sangat. And aku stop WeChat dengan dia. And lepas aku tak balas tu, dia pun tak balas em kenapa wak? Nampak sangat dia tak ikhlas pujuk aku. Malam tu aku dah hilang sabar and aku pun minta break pada 24- 6- 2013 pukul 10: 00 malam. Tepat 10 malam. Aku minta break and macam biasa dia terima dengan seadanya. Hm awak tak sedar ke saya minta break untuk awak pertahan kan hubungan ni. Kenapa saya tak pernah nampak kesungguhan awak dalam relay ni? Mana kesungguhan awak yang dulu tu? Sabar and terus sabar.
Malam semalam aku sedih gila, nak kata nangis tak ah cuma sunyi. Takde orang nak text, takde orang nak merajuk dah dengan aku, takde orang nak kenakan aku lepas ni. Dalam dua bulan kita couple putus couple putus, dah macam macam kita lalui. 4 kali couple kan hurm i still love you dude, i'm sorry. Masa kat sekolah pun, aku tunjuk happy jeh, macam biasa ah hahaha. Muka aku kan jenis muka senyum tapi tak apa ah bila ada masa cenggini, masa terluang macam ni, aku akan luangkan masa aku untuk flashback memories kita yang bertimbun timbun tu. Saya selalu merajuk dengan awak, saya bukan mengada ngada, saya nak tengok sampai tahap mana awak boleh tahan dengan saya. Malangnya awak lansung tak pujuk aih siall lah jaiiii :'< Aku mana boleh tahan rindu bruhhh. Kau yelah, kau lelaki. 
Now I be a girl with a fake smile. Everyday, everyday, smile smile smile. :) And who knows inside my heart? Only Allah s.w.t :'] Aku terfikirkan kau, yaaa setiap masa. Ini yang kali terakhir, aku tahu kau tahu yang ni last kan. Sebenarnya dulu masa kita break buat kali ketiganya, aku memang dah tanak terima kau semula sebab hati ni dah takboleh terima orang yang sakitkan hati aku. Tapi aku takboleh, kau asyik text aku. Aku asyik teringatkan kau jeh weh. Masa kali ke- empat couple aku memang terima kau, aku happy sangat dengan kau dan aku harap kau yang terakhir buat aku. Betullah apa mak kata, kita takleh percaya kat cinta laman sosial ni. Memang takleh percaya um. Sekarang, setiap apa yang aku buat, setiap apa yang aku fikir, mesti aku fikirkan kau. Kau sihat ke tak, makan ke belum, macam macam ah. :')
This is the last time I cried because boy. InsyaAllah, i really hope. HK, kau mungkin bukan yang pertama and bukan yang terakhir, tapi aku akan jadikan kau kenangan terindah dalam hidup aku memandang aku tak pernah getback dengan ex ex aku yang sebelum ni and aku taktahu kenapa dengan kau boleh. Matlamat hidup aku, takkan pernah getback dengan ex, tapi aku dah langgar kamus hidup aku hanya sebab kau. Takutnya aku nak bercinta lepas ni. :') I don't want to be a girl who cry for same thing again. Please, i really don't want. 
Saya nak sangat ada dengan awak sekarang, saya nak usap rambut awak tu hm kalau boleh lah teringin sangat. :') Saya teringin nak sweet sweet dengan awak, hurm. :'< Tapi takpa mungkin ni cinta monyet eh kan? Saya cuma nak awak bahagia walaupun saya derita kat sini. Saya nampak awak dah jumpa pegganti, and M tu bertuahnya dia awak. Jaga dia elok elok yaa, saya dah takboleh jaga awak. Saya cuma boleh doakan awak jeh kat sini. :]
Ni pesanan untuk pegganti saya nanti k dear HK :')
* Jaga HK baik baik.
* Tolong paham dia, dia selalu sibuk. 
* Tolong jangan serious sangat bila couple dengan dia, sebab dia kepala gila gila and masuk air. xD
* Jaga makan minum dia.
* Jangan curang belakang dia.
* Jangan tipu dia.
* Tolong selalu otp.
* Jangan buat dia sedih.
* SAYANG DIA MACAM SAYA SAYANG DIA OK? GOOD.

NEVERMIND, I'LL FIND SOMEONE LIKE YOU.
I WISH NOTHING BUT THE BEST, FOR YOU TOO.
DON'T FORGET ME, I BEGGED.
I REMEMBER YOU SAY.
SOMETIME IT LASTS IN LOVE BUT SOMETIME HURT INSTEAD. :]
From my little heart, sincerely. Assalammualaikum.



No comments:

Post a Comment